RAJA SA aduce la cunostință, printr-un comunicat de presă, că, și în perioada sărbătorilor de iarnă, Crăciun și Anul Nou, activitatea structurilor care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare se desfășoară în regim continuu.
Apelurile către numărul de telefon al Dispeceratului-0241/924– vor fi preluate non-stop. Echipele de intervenție RAJA sunt pregătite să acționeze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistemul de alimentare cu apă și de canalizare, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametrii optimi.
Abonaților interesați să își achite facturile, le aducem la cunoștință că, în intervalul 23 decembrie 2022-3 ianuarie 2023, programul casieriilor RAJA va fi următorul:
23 decembrie-program redus, 08.00-12.00
24, 25, 26 decembrie-închis
27-30 decembrie-program normal
30 decembrie-program redus, 08.00-12.00
31 decembrie 2022-2 ianuarie 2023-închis
Începând de marți, 3 ianuarie, casieriile își vor relua programul normal de lucru.
În perioada în care casieriile RAJA sunt închise, facturile pot fi achitate online, prin intermediul contului de client RAJA https://contulmeu.rajac.ro/, prin transfer bancar sau direct debit. Abonații care nu acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point/Payzone sau Westaco.
Comunicat de presă/ RAJA SA
Distribuie: